kovo 30, 2008

Mano fotoaparatai

Posted in Meet da fotik at 7:14 pm sukūrė majestas

Na, nelabai noriu kelti čia kiekvieno modelio, kurį turiu, manualą, nes viską galima rasti internete. Todėl aš tiesiog pristatysiu savo kuklią kolekciją, kurią šį savaitgalį jau išbandžiau Visagine. Galbūt vėliau kai kurias nuotraukas įmesiu ir čia, kad visi pažiūrėtų, koks iškreiptas majesto pasaulis.

Pirmas. Jį aš gavau iš Vilnelės (vili.lt) ir tai yra FED-3.

FED-ę

Man jis patinka tuo, kad su juo yra pakankamai lengva fotografuoti, tik gaila, kad rezultatą pamatai ne iš karto. Taip pat, be blykstės nevertėtų su juo fotografuoti uždaruose patalpuose, nebent jos būtų gerai apšviestos.

Antras. Jį aš gavau iš brolio krikštatėvio ir tai yra ZENIT-122.

ZENIT-122

Nuostabus dalykėlis, gana paprastas. Vienintelė problema, kaip, beje, ir visų Zenit’ų, juostelės dangtis kartais gali labai pagadint reikalą. Šiandien su juo fotografavau, dangtis savo dangtiškos kojos nepakišo.

Trečias. Jį aš gavau iš tetos ir tai yra ZENIT-E.

ZENIT-E

Manau, šis fotoaparatas manęs nekenčia. Šiandien sugadino man visą juostelę, bet aš su juo dar pakovosiu, tikrai pakovosiu. Man jame labai patinka olimpiados Rusijoje ženklas ir tai, kad jis turi eksponometrą (tas stačiakampis su kvadračiukais). Bet blogiausia, kad dar nesu matęs tokios juostos, kaip 250/25, jei kas ją ras, būčiau dėkingas, jei pasakytumėte, kur man jos ieškot.Na, šį kartą, manau, tiek. Tikriausiai fotoaparatų dar padaugės, nes kai kas žadėjo ketvirtadienį atvežti dar tris modelius. Tik dar nežinau, kokius.

6 Komentaras »

  1. buržujus said,

    duok man zenite :)

  2. majestas said,

    na, mes tai aptarsim.

  3. […] 20, 2008 Jau seniau buvau pradėjęs šią savo temą, o dabar, kadangi turiu pagausėjimą, savo foto arsenale, papasakosiu ir apie […]

  4. g said,

    labas,

    neseniai rdau savo senelio palikima “fed 3”, toki visa atrodanti, kaip naujas :) itariu, kad veikiantis..
    labai noreciau ismokti naudotis siuo fotoaparatu, vien is idejos, kad jis buvo mano senelio, gal gal keleta kas ir kaip parsyti? Juosta?
    buciau dekinga

  5. majestas said,

    Hmz, net nezinau kaip paaiskint. geriausia butu, jei moki rusiskai internete paieskoti instrukcijos. o siaip, praktikuokis. :) as pats iki siol negaliu teigti, kad gerai ji ismanau.

  6. šiuo metu pati fotografuoju FED’u :) manau, kad tai tikrai geras dalykėlis.. O šiaip ,kiek žinau Zenit’ai už Fed’us geresni :]


Parašykite komentarą

