rugsėjo 14, 2008

Meilės eilėraštis

Posted in rašalionės tagged , , , at 4:48 am sukūrė majestas

Neseniai čia vyko diskusija tarp manęs ir dar vieno įdomaus žmogiuko. Niekaip negalėjome išsiaiškinti, kas geriau – vaikinas, kuris moka kabinti, ar vaikinas, kuris meilikaujasi eilėraščiais. (atrodo toks mūsų diskusijos klausimas buvo, jei ne, tai gal kas patikslins). Taigi, kadangi aš principingas žmogus, visgi “majestas”, tai palaikysiu eilėraštį rašantį vaikinuką ir pademonstruosiu, kaip atrodytų jo eilėraštis.

Kaip tu mane suradai

manau, tai mano kaltė,
kad prilipau tau prie kojos,
tempei mane taip ilgai,
jog spėjai netgi pavargti

o kai supratai,
kad kažkas čia ne taip,
pasiėmei pagaliuką
plonesnį
ir nukrapštei kas ten buvo
belikę

Ps. sakyčiau čia meilės eilėraštis, nes aš visgi autorius ir man geriau žinoti. Be to, dedikuotas. Nesakysiu kam ir tas žmogus pats nežino, bet būtų visai paprikolu, jei netyčia perskaitytų.

6 Komentaras »

  1. firemole said,

    Cia gal man?

  2. majestas said,

    gal

  3. Kahli said,

    Toks nekaltai, naiviai atviras ir mielas eilėraštukas. Bet nenorėčiau tokio gaut :))

  4. Dilgele said,

    geras. man patiko:) db va sitaip as jauciuos. na to prilipusio prie bato padeti. riomtai geras. toks mielas liudnumas.

  5. Senuke* said,

    pagal mane tai nesamone.. net nesirimuoja.. ir jei tau taip atrodo kad cia meiles eilerastis, tai tyliu…


Parašykite komentarą

