kovo 1, 2009

WordPress perkėlimas į asmeninį serverį

Posted in DNR tagged , , at 6:08 pm sukūrė majestas

Bandžiau tris savaites vis perkelti šį blogą į asmeninį serverį, bet taip ir neišėjo. Lieku čia.

Reikėjo stoti į kokią informatiką ar dar kur, tikriausiai tada neturėčiau tokių problemų.

Reklama

7 Komentaras »

  1. buržujus said,

    nu va, visgi nepavyko :)

  2. majestas said,

    ne man tokiais dalykais užsiiminėti. veltui pinigus išleidau.

  3. buržujus said,

    nu tai paprašyk gi ko nors protingo, perkels :)
    aš tai nesuprantu, kas ten nepavyksta. nes nu lyg pasakiau ir viską taip, kaip pats dariau :)

  4. majestas said,

    Aš tik tave iš protingų žinau, kurie gali padėt. :)

  5. buržujus said,

    kad aš neprotingas :)
    nuolaida gi dar yra :)

  6. majestas said,

    tai kad su nuolaida aš bendrauju labai retai.

  7. labaslietuva said,

    O kame problemos? Irgi galvojau tai padaryti, tik viena kliūtis – interneto tiekimas su statiniu IP kainuoja 55 € per mėnesį. Yra truputi per brangu. O laikyti dienraštį pas save būtų malonumas. Ir muzikinių failų būtų galima pridėti skaitytojams pritraukti hahaha!


Parašykite komentarą

